Περιγραφή
Στη σημερινή εποχή, τα κράτη, οι διάφοροι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και οι οργανισμοί, βρίσκονται σε εγρήγορση και αυξανόμενη πίεση για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών παροχής προσωποποιημένων – αυτοματοποιημένων υπηρεσιών για τους πολίτες – χρήστες των ηλεκτρονικά παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Η πρώτη δύναμη είναι οι αυξανόμενες προσδοκίες των πολιτών για προσωποποιημένες – αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, προήλθε από τις αλληλεπιδράσεις του καταναλωτή με τον ιδιωτικό τομέα, όπως οι τράπεζες, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και επιχειρήσεις ψυχαγωγίας κ.ά., οι οποίοι παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες, αναπτύσσονται επιθετικά και ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να αναπτύξουν περισσότερο την επιχειρηματική τους δραστηριότητα και με αυτό τον τρόπο, διεισδύουν στους πολίτες και τους γνωστοποιούν ποια είναι τα πιθανά νέα είδη υπηρεσιών, όπως οι αυτοματοποιημένες συναλλαγές. Δεδομένου ότι οι πολίτες αλληλεπιδρούν με την κυβέρνηση, οι εμπειρίες του ιδιωτικού τομέα οδηγούν σε υψηλότερες προσδοκίες για παροχή υπηρεσιών και από τον δημόσιο τομέα…..
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.