Επισκόπηση διεθνών best practices στην καινοτομική παροχή υπηρεσιών 5ου επιπέδου / zero stop (proactive, automated provision)

Κωδικός προϊόντος: 3327 Κατηγορία:

Περιγραφή

Στη σημερινή εποχή, τα κράτη, οι διάφοροι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και οι οργανισμοί, βρίσκονται σε εγρήγορση και αυξανόμενη πίεση για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών παροχής προσωποποιημένων – αυτοματοποιημένων υπηρεσιών για τους πολίτες – χρήστες των ηλεκτρονικά παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Η πρώτη δύναμη είναι οι αυξανόμενες προσδοκίες των πολιτών για προσωποποιημένες – αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, προήλθε από τις αλληλεπιδράσεις του καταναλωτή με τον ιδιωτικό τομέα, όπως οι τράπεζες, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και επιχειρήσεις ψυχαγωγίας κ.ά., οι οποίοι παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες, αναπτύσσονται επιθετικά και ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να αναπτύξουν περισσότερο την επιχειρηματική τους δραστηριότητα και με αυτό τον τρόπο, διεισδύουν στους πολίτες και τους γνωστοποιούν ποια είναι τα πιθανά νέα είδη υπηρεσιών, όπως οι αυτοματοποιημένες συναλλαγές. Δεδομένου ότι οι πολίτες αλληλεπιδρούν με την κυβέρνηση, οι εμπειρίες του ιδιωτικού τομέα οδηγούν σε υψηλότερες προσδοκίες για παροχή υπηρεσιών και από τον δημόσιο τομέα…..

Ακολουθήστε και κοινοποιήστε:

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Ακαδ. Έτος

2016-17

Συγγραφέας

Παπακώστας Βασίλειος

Φορέας

Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Είδος Μελέτης

Εργασία Μαθήματος

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Επισκόπηση διεθνών best practices στην καινοτομική παροχή υπηρεσιών 5ου επιπέδου / zero stop (proactive, automated provision)”