Ξεκινά η πιλοτική λειτουργία του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων μεταξύ όλων των υπηρεσιών του κεντρικού δήμου, καθώς και η ψηφιακή υπογραφή θα ξεκινήσει να λειτουργεί πιλοτικά στον Δήμο Θεσσαλονίκης από την Δευτέρα 15 Ιουλίου.

Μάλιστα, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που δόθηκε το μεσημέρι στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης, ο απερχόμενος δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, έβαλε την πρώτη ψηφιακή υπογραφή σε έγγραφο.

«Στόχος μας είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Να μην είναι απαραίτητο να ακουμπάει σ’ ένα γκισέ και να περιμένει σε ουρές. Μπήκαμε στην ηλεκτρονική εποχή. Ξεκινάμε πιλοτικά, βάζουμε μπροστά μια νέα προσπάθεια. Οι υπηρεσίες παύουν να κυκλοφορούν έγγραφα, όλα θα γίνονται ηλεκτρονικά με έναν και μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου», είπε ο Γιάννης Μπουτάρης.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκο Φωτίου, η εκπαίδευση και τα σεμινάρια των εργαζομένων έχουν ολοκληρωθεί και και πως βασική επιδίωξη είναι η εξυπηρέτηση του δημότη και η βελτίωση της κατάστασης των υπηρεσιών.

Μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του δήμου Θεσσαλονίκης θα εξοικονομούνται κάθε χρόνο περίπου 6 εκατ. ευρώ από το χαρτί, τους εκτυπωτές, τα αναλώσιμα και τις άσκοπες εργατοώρες των εργαζομένων, ενώ θα υπάρχει διαφάνεια στις διαδικασίες καθώς θα καταγράφεται κάθε ενέργεια.

Περισσότερες πληροφορίες στην Πηγή: http://www.ictplus.gr